Een gerenommeerde prijs, die bijvoorbeeld eerder is gewonnen door Jumbo supermarkten,  Op basis van verschillende criteria is er uiteindelijk een shortlist met kandidaten opgesteld en uit  deze shortlist zijn 3 finalisten naar voren gekomen.

 

We zijn natuurlijk trots op onze nominatie!

 

Op 24 mei is de winnaar bekend gemaakt tijdens het Nederlands franchisecongres, wij zijn als tweede geëindigd ,Yarden uitvaartorganisatie heeft uiteindelijk gewonnen, we willen Yarden natuurlijk van harte feliciteren. Toch is ook deze tweede plek een groot compliment voor iedereen die elke dag keihard aan het werk is binnen Used Products!  Er zijn in Nederland meer dan 750 franchiseformules, van deze formules is uiteindelijk een shortlist van 10 formules gemaakt en daaruit zijn drie genomineerden naar voren gekomen. Er is onder andere gekeken naar ondernemerschap, transparantie, het verdienmodel, de groei, rendabiliteit, innovatie en online presentatie.

 In een tijd waarin de detailhandel het moeilijk heeft spelen wij op een moderne manier in op de behoeftes van de klant, aldus de jury.

De Franchise Trofee wordt sinds 2004 ieder jaar uitgereikt en geeft erkenning op het gebied van samenwerking, kwaliteit en winstgevendheid. De NFV Franchise Trofee is een initiatief van de Nederlandse Franchise Vereniging. Eerdere winnaars van de Franchise Trofee zijn onder andere Thomashuizen, Intratuin, Jumbo, Bruna, Bagels & Beans en Profile Tyrecenter.